onsdag 19 januari 2011

Så var det dags...

... Idag händer det. Angel far hem till sin ägare. Det var en lycklig hund som vaknade idag. Ivrig att gå ut som vanligt men ändå lycklig på något vis. Kan hon förstå att hon ska få träffa sin Charley idag?

Vemod i hjärtat men känner att jag ändå gör rätt. Hoppas att jag ska orka köra och att jag hittar - att jag inte glömmer telefonnumret hemma och inte kan be om vägbeskrivning osv osv.

En pluggdag rinner bort i sanden men jag får sätta fart i eftermiddag igen.

Ytterligare ett måste i eftermiddag är att INTE GLÖMMA SKRIDSKOR - till Adrian som ska åka skridskor för första gången imorgon tillsammans med skolan. Spännande =)

Dags nu att jaga på Adrian att klä sig lite snabbare så vi kan äta. Han är så morgontrött. Amanda är dock vaken och sitter med kalendern här bredvid och går igenom vilka som har namnsdag närmaste tiden - som vi känner.

Angel rumsterar runt en sista gång på täcket i hallen. Bädden och annat är nedpackat och kanske även hon har resfeber.

Nää Bäst jag skyndar mig nu sen blir det folkhälsa för hela slanten och pizza till kvällsmat så jag inte slutar plugga när jag väl kommit igång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar