fredag 21 januari 2011

Snart lördag...

... väntar ut de sovande hundarna för att gå en "sen" promenad för att kunna försöka få en sovmorgon imorgon lördag... Kan gå kissrunda vid åtta kanske men sen får de vänta med frukosten för de vill ju gå ut strax efter frukosten =)

Börjar dock få träsmak i rumpan av att sitta här och har sökt länge och väl efter en groda att tatuera in på min väninna Lotta - ja inte ska jag tatuera men hon vill ha sig en groda.
Kanske denna?
Något liknande är hon ute efter men själv hade jag kunnat tänka mig


Men ändra texten till Jenny såklart =) Men nu är det Lotta som ska tatueras inte jag...

Nu blir det soffan en kvart innan jag ska väcka till sömntutorna för en nattarunda =)

Over and out ses på andra sidan midnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar