fredag 14 januari 2011

Bara för att vara värst ...

... och inte ha skrivit på jättelänge och nu tre inlägg på kort tid -

Idag skrev jag kontrakt på nya lägenheten. Jättefin botten fyra som vi flyttar till första april. All hjälp som erbjuds är tacksamt emottagen. Kanske vi kan äta något gott tillsammans efteråt som tack för hjälpen - eller ta en grillkväll.

Nu i brist på andra män blir det ett avsnitt av "two and a half men" - kan inte annat än gilla dem.

Mitt glas kommer nu rinna över av skratt och glädje och jag är skönt avslappnad och kommer sova som en sessa förtjänar.

Besök idag av min syster som lånade lite skolmateriel. Anteckningar och böcker. Hoppas det går bra för henne nu. Tufft läsa allt på distans.

Natti från mig

1 kommentar:

  1. ja det är tufft men jag sliter på=) jag ska verkligen bara göra det! sen fick man ju en boost från förra terminen. Tack för hjälpen syster <3

    SvaraRadera