fredag 14 januari 2011

Avskuren från omvärlden...

... eller iallafall känns det så när man inte kan logga in på facebook. Tänk så fb har tagit över våra liv både på gott och ont. Först spelade jag mest nu skriver jag av mig då och då och läser vad andra har för sig. Vi kan nu för tiden veta vad andra gör utan att egentligen interagera med dem via samtal eller kontakt öga mot öga. Skönt men man kan undra var framtiden är på väg...

Idag har vi badat/duschat av Angel vilket hon tyckte var jätteskönt. Hon mår återigen bra efter sitt "kak-kalas" igår. Vi var väldigt orolig en tid men fick kontakt med en superbra veterinär som även ringde hem till oss senare under kvällen för att se hur det hade gått.

Nu ska vi snart hämta hem sonen från fritids, dottern är redan på väg hem och ikväll planerar vi mys på hög nivå. Nästan så jag funderar på om vi inte ska köra in till stan och hyra lite film. Film = riktigt mysigt!!!

Men ska bli så härligt med helg nu och slippa vakna jättetidigt. En sen promenad med Angel ikväll så vet jag att jag får sova till mellan åtta och tio iallafall. Hon är superbra!!!

På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar