torsdag 13 januari 2011

Ibland får man skämmas...

... för jag har verkligen inte varit bloggaktiv... snarare glömt  både webbadress och inlogg. Men nu är jag tillbaka förhoppningsvis kommer jag ihåg det den här gången.

Till skillnad från senast är jag nu inte studerande till undersköterska utan jag är färdig undersköterska <- Helt jäkla underbart!!!

Men såklart jag ville plugga lite till så nu under våren ska jag läsa:
* Folkhälsa 50 p
* Näringslära 50 p
* Geriatrik 100 p
* Alternativ medicin 50 p
* Rehabilitering och habilitering 100 p

Sen vet i sjutton vad de sista hundra poängen blev.
Tror det var psykologi B 50 poäng och Ergonomi 50 poäng...

Minnet är inte det bästa och inte blir det bättre när jag nu bytt till medicin som påverkar inte bara minnet utan även koncentration och gör mig trött... Men skam den som ger sig.

Mitt glas ska fan alltid vara halvfullt till skillnad från många andras som alltid eller nästan för det jämnan är halvtomma eller rent av tomma så det dammar om dem...

Nu ska jag plocka fram lite ostbågar och cola och mysa ner mig i soffan med exxet och barnen som ser på Draktränaren - åter igen =)

Folkhälsan ska vara klar nästa vecka och den är bara påbörjad så jag hoppas ha piggnat till lagom till måndag så blir det att sätta fart för att ha prov i slutet av veckan möjligtvis veckan därpå...

Over and out.... och förhoppningsvis dröjer det inte flera månader innan nästa inlägg haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar