måndag 6 september 2010

En vecka senare och fortfarande förkyld...

Måndag kväll och nu har jag varit förkyld en vecka... då kan man fråga sig om det verkligen var värt det... Att umgås med förkylda personer och smittas... Suck... såklart det var värt det men skulle jag göra det igen... No fucking way!!!

Ögonen kliar, halsen kliar och jag kan inte röra mig utan att bli JÄTTE varm =( Men har ändå mått bättre idag och kunnat vara med i skolan vilket jag tyckte var väldigt bra. Det tog på krafterna så jag fick somna gott en stund innan det var dags att hämta hem lillkillen från sexårs.

Imorgon har vi studiebesök på Dialysavdelningen på US och jag har idag ringt dit och säkerställt att jag är välkommen trots förkylningen. Det finns munskydd fick jag veta så jag kommer då att gå runt däruppe och se allmänt löjlig ut =) Men för en god anledning!

Nu ett varmt bad och tvätta håret så jag slipper det imorgon bitti då jag vet att jag kommer vara supertrött. Hade varit i behov av MJUK massage idag känner jag... hela ryggen är öm efter den där helt underbara jäkla shiatsu massage dynan =)

Så morgondagen består då av Dialysavdelning, städa undan hemma. Möte och kanske ett möte till... och så äntligen hämta hem lillkillen och göra kväll med två barn hemma.

Love them all... Alex, Amanda och Adrian.... Mina super tre A barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar