fredag 27 augusti 2010

Hur ska jag orka med kvällen? natten?

Jag är inte lite trött idag. Inatt fick jag sällskap av yngste sonen som kom i en väldig hastighet och kröp ner i min säng hans täcke hittade jag i hallen då vi vaknade på morgonen.
Under dagen hann jag med ytterst få uppgifter men får ta mig i kragen och göra några till under helgen förhoppningsvis.

Uppe på centrum var det loppis då jag hämtade mina sista två skolböcker så vi fick alla med oss något hem. Jag hittade en jättefin Gabriel skål som nu agerar fruktskål i köket. Älskar Gabriel porslin. Adrian köpte en beg bil och det gick snart upp för honom vad loppis betydde när jag förklarade... Amanda som är lite mer prylgalen och bara vill ha ha ha köpte en burk med massa suddgummin men är vi alla bara nöjda så är det ju bra. Ett par skor inhandlades oxå till mig men inga dyra jättefina bara ett par simpla basketskor i svart med vit dekorsöm.

Om ett par timmar åker mina två hemmavarande barn iväg och ev är jag barnfri ända till söndag - Me like.
Kvällen är som sagt vikt åt ett par timmar på relax avdelningen på Medley här i stan och efter det ska vi äta någonstans och slutligen se filmen Inception.
Tre blev två då min systers sambo är krasslig och inte följer med på relax och äta men så blev då två åter tre igen för filmen vill han se... eller minns jag alldeles galet... jaja det märks.
Natten spenderas på rygg i någon säng som vanligt men inte helt säkert hemma förstås. Kravet är att min sovmorgon står fast även på bortaplan annars kan jag lika gärna sova hemma =)

Bikinin till relaxen är framplockad även sköna kläder till resterande kväll. Köpte en himla fin stickad svart kortärmad tröjklänning igår på HM.
Nu blir det att ordna något att äta till mig och barnen och sedan packa färdigt väskorna därefter försöka hinna med att vila en snabbis medans barnen förnöjer sig med teve och kompis.

Ha en underbar fredagskväll med efterföljande sovmorgon!

På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar