lördag 28 augusti 2010

Lördag och sovmorgonen uteblev...

Ja så kan det gå när man inte vill sova hemma...
Filmen slutade sent närmare tolv i natt började vi promenera till våra resp. bilar. Körde till andra sidan stan och plockade upp en vän och så fortsatte vi hem till honom. Alldeles för trötta för både tv och film så somnade vi på en gång vilket var underbart skönt... OCH jag kunde somna på annan kudde än min egen =)
Vaknade tidigt imorse eftersom sovsällskapet skulle upp tidigt för att medverka i en kursledar utbildning inom dans.. suck.. låter fruktansvärt tråkigt och för att inte tala om omanligt... men men...

Väl hemma blev det lite uppdatering av fb, mail och msn innan jag kunde ta tag i skolarbetet. Blev dock bara två uppgifter nedskrivna innan kudden började ropa med full kraft.

Ska passa på att sova ett par timmar nu innan det är dags att göra sig iordning. Bestämma mig för om jag ska stanna på hemmaplan ikväll eller om jag ska köra iväg framåt eftermiddagen/tidig kväll och ha en film kväll med gott att äta... Inte varje dag man är barnledig så det gäller att passa på.

Det värsta är att jag känner redan stressen över skolarbetet eftersom jag varit urkass på att sätta mig med skolarbetet sista dagarna... Men kanske på måndag efter studiebesöket på Thorax avd. Och på tisdag efter skolan. Jamen se även på onsdag men på förmiddagen för sen jobbar jag mellan 13-21... och ska upp tidigt dagen efter för att jobba 6.45-14.15 ... Vilket virrvarr men jag borde ändå känna att jag är klar med de första fyra uppgifterna i slutet av nästa vecka! Litet delmål så får vi se var vi landar någonstans.

Ska även ögna igenom uppgifterna till de övriga två kurserna och se om jag tycker om kursböckerna som kom med posten igår.

Är övertygad om att denna trötthet är ett svar på sista veckans stridigheter på privatplan och såklart det går över då =)

Nu Zzzz Zzzz och därefter äta lite och fixa till mig och så kanske jag kikar in senare =)

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar