tisdag 31 augusti 2010

Jaja skrattar bäst som skrattar sist eller vad...

Gnällde till min syster tidigare idag ... fan vore ju typiskt att må så här skit och så få mensen på köpet... Tack för den säger hon för hon är visst i den sitsen just nu... Ja jag menade ju inte att skratta åt hennes besvär men nu fick jag alltså äta upp det hela då jag nu är JÄTTE sjuk och fick mensen men jag är SKIT glad =)

Inga oväntade bebisar på G och mitt liv tar alltså inte en plötslig vändnig om nio månader vilket känns jätteskönt för jag är väldigt osäker på om jag velat ha kontakt med barnets far =P

Från och med nu krävs planering för sådana saker och första förberedelsen för att undvika är redan gjord! Piller nr 1 ligger i magen och jag är jättenöjd *ler* Nästan för nöjd så jag hoppas att detta inte bara är en sådan där luring blödning... så jag får äta upp min lycka jag känner just nu...

Jaja nog tjatat om den lyckan ... den enda lyckan som följer nu är att få krama kudden och veta att jag är hemma och sängbunden imorgon för att jag är sjuk. Får se om jag kan få huvudet att hänga med lite för lite plugg men återstår som sagt att se.

Hej hopp alla glada och sura små jä...

2 kommentarer:

  1. Tackar men att få den nu då jag är så genomförkyld känns urk =) hehe

    SvaraRadera