fredag 3 september 2010

Min älskling är hemma igen... en gång om året dyker han upp...

... Han heter Mr. Cocillana Etyfin och precis som hans efternamn så är han väldigt fin åtminstonde då eftersmaken har försvunnit. Men han har god effekt och kämpar så väl mot min hosta =) Meee löööve him. haha nej jag har inte svept hela flaskan men är så glad att "han" finns tillgänglig.

Fick två uppgifter inskickade idag... hmm då återstår bara XX antal kvar vilka vi får vika åt en annan dag. Kanske en stund imorgon då äldste sonens pappa kommer och hälsar på. Jag kan ju smyga in och sätta mig vid datorn en stund då de ser på film... ja menar jag behöver väl inte vara med???

Eller så skiter jag i det hela och ruschar nästa vecka... jaja det löser sig väl förhoppningsvis. När jag väl sätter mig vet jag att det går fort och nu har jag fått igång mitt "studiehuvud". Hinner bara lägga huvudet på kudden så börjar jag bearbeta uppgifterna innan jag ska somna. Känner jag mig rätt borde jag lägga ett block vid sidan av kudden för att kunna anteckna sådana där väldigt kloka och visa saker som kommer fram precis innan drömmarnas värld =)

Nu är det dags för kvällsmat och jag som bara fått i mig en källarfranska och en miniskål med lättsaltade chips  och ja just det ja en liten skål med daimglass oxå ska väl se om åtminstonde en banan kan hitta vägen till magen.

Vågen byter snart första siffra vilket gör mig överlycklig men min matlust som är nästan lika med noll är jag inte lika glad över... hoppas det blir bättre när jag mår bättre med förkylningen. Inte ens godis är jag sugen på SUCK...

På återseende ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar