fredag 14 januari 2011

Tell me what you want from me...

This time to live a perfect life... all my secrets away...

Sentimental och drömmar om det förflutna men ändå mer om framtiden. Kryper av känslor i mig.

Måste ta tag i pluggandet snart nu har jag vilat mig en vecka nästan två. Och nästa vecka ska jag börja packa och planera - ska bli så jävla kul att flytta och "börja om på nytt". Här ska rensas och rensas och köpas lite nytt.

Akon´s Angel får hela mitt hjärta att lyfta <3<3<3

Way above the clouds in the sky singing.... She got wings....

Nu blir det varmt bad efter att ha instruerat Herr Fjellström och barn hur man bakar muffins =)

Hugs and kisses...

http://www.youtube.com/watch?v=hph99Sr-fio&feature=related

2 kommentarer:

  1. Blir nästan chockad nu. Två inlägg på två dagar.. fortsätt så ;)

    SvaraRadera
  2. Mm ska verkligen försöka - rena terapin jue. Kram

    SvaraRadera